Σάββατο 30 Ιουνίου 2012

Αναμένοντας την έναρξη ....φροντίζουμε τ' άλλα....

Προσωπικά μπορώ να λέω οτι έχω δοκιμάσει όλα τα συστήματα σχεδόν που κυκλοφορούν για στήριξη των κουτιών μεταφοράς σκύλων. Και όταν λέω όλα εννοώ όλα (όπως λέει και η διαφήμιση). Κάποιες είχαν κάποια θετικά στοιχεία αλλά το αποτέλεσμα σε κάποιον που ψάχνεται και θέλει κάτι το οποίο να συνδυάζει την ευχρηστία με την καλαισθησία και την λειτουργικότητα δεν μπορούσε να είναι αυτό που θα ήθελε. Αυτό το συναίσθημα ερχόταν να το επιβεβαιώσει και η αρνητική σκέψη οτι ωχ, πρέπει να βάλω την βάση με το σκυλόκουτο πάλι.... Και αυτό από μόνο του για κάποιον κυνηγό είναι αρνητικό. Ειδικότερα εάν χρειαζόταν και δεύτερο άτομο για να τον βοηθήσει τότε η όλη κατάσταση ήταν απαγορευτική και έτσι τουλάχιστον εγώ κατέληγα να χρησιμοποιώ το πλαστικό κουτί μεταφοράς εσωτερικά του αυτοκινήτου και να αφήνω την τοποθέτηση της εξωτερικής κούτας μόνο εάν έφευγα για Σ/Κ. Όλα αυτά βέβαια ίσχυαν μέχρι που ανακάλυψα το bak rak στην έκθεση Diana. Εκεί είδα το σύστημα το οποίο εισάγει ο Γιάννης Σάλιαρης και ήρθε ο καιρός να δοκιμάσουμε στο τωρινό αυτοκίνητο μου (daihatsu terios) το σύστημα αυτό σε κουτί Classy Kennels του Δ. Δραγατάκη. Το μόνο που έχω να πω συνάδελφοι είναι οτι η βάση αυτή τουλάχιστον για μένα είναι οτι καλύτερο κυκλοφορεί αυτήν την στιγμή στην αγορά πάντα σε σχέση τιμής - ποιότητας - δυνατοτήτων και αυτό βέβαια είναι καθαρά προσωπική μου άποψη με βάση την εμπειρία μου καθώς επαναλαμβάνω, έχω χρησιμοποιήσει συστήματα βάσης όλων των Ελλήνων κατασκευαστών χωρίς να χρειάζεται να πω ονόματα και τύπους. Τα χαρακτηριστικά που με κάνουν να το λέω αυτό είναι : δυνατότητα τοποθέτησης από ένα άτομο, άνοιγμα της πίσω πόρτας του αυτοκινήτου, καθόλου τσόγος στην σύνδεση με τον κοτσαδόρο, ευκολία <<κλειδώματος>> με τον κοτσαδόρο( μία βίδα), ΜΗ κατάργηση του κοτσαδόρου από την ευκολία που έχουμε στο να μπαίνει και να βγαίνει η βάση από την μπίλια (με μία βίδα), ΚΑΘΟΛΟΥ <<τράυμα>> στην μπίλια του κοτσαδόρου και τέλος καλαισθησία για εμάς αλλά και για ανθρώπους οι οποίοι δεν πρέπει να νομίζουν οτι από αυτό κινδυνεύει κάποιος άλλος (τροχονόμοι). Παρακάτω παραθέτω και κάποιες φωτό από την τοποθέτηση στο δικό μου αυτοκίνητο κάτι που έκανε ο Γιάννης άριστα.


 στο κουτί έχω προσαρμόσει και μια ασύρματη κάμερα οπισθοπορείας με μικρό κόστος (Κίνα γαρ) η οποία όταν βάζεις όπισθεν μεταδίδει σε μια μικρή οθόνη στο εσωτερικό του αυτοκινήτου την εικόνα πίσω.


 αν και δεν φαίνεται καλά λόγω της φωτό από κινητό, βλέπεις πίσω ακόμα και σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.


 ο Γιάννης τοποθέτησε και δύο χερούλια στο πάνω μέρος της κούτας οπότε όλα έγιναν πιο εύκολα για την μεταφορά της.

 αφού έχει αφαιρεθεί συρταρωτά το κουτί μένει η βάση.