Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Οι μπεκάτσες ήταν ντροπαλές....

Σήμερα το πρόγραμμα είχε αναζήτηση βελουδομάτας. Το μέρος με έλατα και πουρνάρια, ανάμεικτα. Δύο μπεκάτσες ανακάλυψε ο Ζίκο αλλά οι κυρίες ήταν ντροπαλές και έτσι στα συνωλικά 3 σηκώματα που κάναμε τις δύο φορές απλά την ακούσαμε να φεύγει από την άλλη μεριά του πουρναριού και την τρίτη συνέβη κάτι που είχε συμβεί και πέρισυ στο ίδιο μέρος..... Κάποια στιγμή σταμάτησα στο δάσος να βγάλω μια φωτογραφία διότι μου άρεσε το τοπίο παρέα με τον συγκυνηγό μου. Την ώρα που είχα την μηχανή στα χέρια η μπεκάτσα έκανε την εμφάνιση της προφανώς για να μου πει οτι σήμερα μας κέρδισε κατά κράτος.... και ενώ εγώ προσπαθούσα να βλαλω την μηχανή στην τσέπη μου λέγοντας μερικά γαλλικά...μια φάσα από το πουθενά περνούσε ανάμεσα στα έλατα.... Έτσι είναι η φύση και το κυνήγι, κάτι χάνεις κάτι κερδίζεις... Σε λίγο ο Ζίκο απορτάριζε το περίεργο πτηνό το οποίο δεν είχε ξαναδεί στην κυνηγετική του πορεία.....